Ik heb gebed nodig

Zit je ergens mee en wil je graag dat er voor jouw wordt gebeden? Laat het dan weten! Er zit namelijk heel veel kracht in het gebed en we mogen werkelijk alles aan God vertellen en ook vragen (Jakobus 5:16).

We zien dat in het leven van Jezus dat hij heel erg vaak bad tot zijn Vader. Wij mogen dit voorbeeld ook overnemen. Wanneer je nog twijfelt over het geloof,  en je weet niet hoe je moet bidden. Jezus heeft ons een eenvoudig gebed geleerd, het "onze Vader". God is een Vader die er naar verlangt dat wij als zijn kinderen contact met Hem zoeken en Hem vertellen wat er in ons om gaat.

Heb je gebed nodig mail je punten dan naar: Contact@jopin.nl of vul reageer hieronder.

Reactie plaatsen

Reacties

Jose van Schaik
6 uur geleden

Lieve broeders en zusters,
al meer dan 6 jaar heb ik in toenemende mate zenuwpijn in mijn voet. daar heb ik mij destijds hard gestoten. Mijn voet was bloot en tussen de twee kleinste rechter teentjes belandde een dikke stoelpoot zodat het kleinste teentje met geweld opzij werd geduwd. De huisarts zei dat het vanzelf goed zou komen. Hij tapete de twee teentjes aan elkaar, meer niet. Ik ging in vertrouwen door met mijn leven, maar de pijn werd erger en breidde zich uit naar mijn onderbeen, rechts. Soms zelfs naar mijn knie. Ik lag uiteindelijk nachten huilend wakker van de pijn en moest stoppen met volksdansen na 18 jaar, wandelen gaat niet meer, fietsen bijna niet meer etc. Huishoudelijk werk moet wel doorgaan, 2 trappen, alles met de fiets, naar mijn hoogbejaarde moeder en hoogbejaarde vriend, een dochter met 3 kleine kinderen, een zoon die nog thuiswoont. Alles gaat door, maar de pijn is te heftig. Ik ben nu 62 jaar en heb een uitkering. Er is niemand die mij kan helpen. Ik ben in 5 ziekenhuizen geweest en bij de Bergman kliniek. Niemand ziet een afwijking op de echo's. Ik kreeg 1x een prik met cortison in mijn voet, dit maakte de pijn erger. Het is chronisch geworden en ik kreeg te horen van een reumatologe dat ik ook fybromialgie zou hebben. Ik heb ook enorm last van M.E., vermoeidheidsklachten al jaren want ik heb ontzettend veel verdriet en mishandeling en verwaarlozing meegemaakt. Vorig jaar bezocht ik vol hoop een dienst van Jan Zijlstra in Deventer, heb daar speciaal 1 nacht geslapen in een hotel. Ik leek te zijn genezen tijdens het gebed voor mij, maar alles kwam korte tijd later nog veel erger terug. Ik heb sinds enkele jaren, ook aan de rechter kant alleen, enorme heuppijnen erbij gekregen, maar die had ik al enigszins, ze zijn alleen nu veel erger geworden. Ik weet zeker dat die heuppijnen (liespijn, scharnierpijn, bovenbeenspieren, onderrugpijn) los staan van die voetenpijn, maar ik heb nu dus rechts alles tegelijk. De pijn is nooit weg en is heel urgent en prominent aanwezig. Ik bid en bid, vergeef iedereen en alles, leef nederig en bijna in armoede, geef veel weg aan anderen, leef alleen maar thuis, want ik kan allang geen deel meer nemen aan het normale leven. Zeker nu met die Corona erbij. Ik wil geen zelfmoord plegen, want ik dien Jezus, Mijn God van het leven, Het Leven Zelf. Maar zo gaat het niet meer. Ook 's nachts gaat de pijn extra door, de pijn wekt mij ook weer in de morgen. Het put mij totaal uit. Ik voel dat er iets klem zit in mijn voet (te strak getaped misschien?), maar artsen zeggen dat het mijn hersens zijn die normale prikkels omzetten in pijnprikkels. Ik weet me echt geen raad meer. Wilt u alstublieft voor mij eenparig en innig bidden of de Heer mij wil genezen? Ik heb daar absoluut geloof voor, ben in 1989 algeheel gedoopt.
Heel erg bedankt bij voorbaat voor uw aandacht, tijd en ontferming, Gods zegen toegewenst,
Johanna van Schaik

Carmen Jackson
een maand geleden

Goede avond,
Graag gebed gevraagd voor mijn vriend Tony, er is een tumor uit zijn hoofd verwijderd, nu heeft hij enorme hoofdpijnen en moet opnieuw een scan ondergaan of er uitzaaiingen zijn.
Wilt u samen met ons bidden voor volledige genezing.
Heel erg bedankt, God bless you !

Carmen
3 maanden geleden

Goeiedag,
Graag zou ik gebed willen voor het volgende, door alles wat ik heb meegemaakt, heb ik enorme verlatingsangst binnen relatie"s. Zo erg dat ik paniek aanvallen krijg' als er veranderingen zijn binnen de relatie, of als ik denk iemand misschien te verliezen. Dit geeft al jaren grote problemen binnen relaties. Wilt U aub bidden voor mij ?
Vriendelijke groet, Carmen

martien
4 maanden geleden

hoi

Parisa Shabani
5 maanden geleden

Beste broeder of zusters


Ik heb serieus gebed nodig van een situatie wat zich 40 jaar speelt
Ik heb doorbraak nodig van een negatief spiraal
Dit heeft mijn leven gekost

Mijn gezondheid en vele verlies in mijn leven.

Wilt u AUB aub voor mij bidden ?

Hartelijk dank en gods zegsn

Parisa

carmen
10 maanden geleden

Op 8 jarige leeftijd ben k ploteslinger in de steek gelaten door mijn grootouders die ik als mijn ouders zag. Dit is voor mij een ondraaglijk trauma. Heb daardoor ook last van verlatingsangst en moeite met God.

S
een jaar geleden

Ik heb gebed nodig dat ik van mezelf ga leren houden, ik ben 3,5 jaar lang obsessief verliefd geweest op een man en hij heeft alle contact verbroken. Ik was kapot! Ik heb hem gesmeekt om met me te praten. Ik denk dat hij een ander heeft gevonden. Dagelijks word ik nog gekweld in mijn hoofd en denk ik wat heb ik verkeerd gedaan?

Sabine
een jaar geleden

Ik ga door een moeilijke tijd. Ik probeer me te richten op de Heer maar vaak wil ik het opgeven.

marco Tettero
2 jaar geleden

Beste,

ik wilde graag gebed aanvragen bevrijd te worden
van mijn angst paniekstoornis.
Een zegen voor mijn financiele situatie en voor mijn groei
in geloof .


Alvast bedankt.
Marco Tettero